Veelgestelde vragen

Algemeen

Onze ervaren klantendienstmedewerkers doen er alles aan om uw vragen zo goed mogelijk te beantwoorden, het juiste product te vinden dat u zoekt of om uw problemen zo snel mogelijk op te lossen. Wij staan het hele jaar door, 5 dagen op 7, persoonlijk tot uw dienst. Met uitzondering van weekends & feestdagen, voorzien wij geen vaste sluitingsdagen en/of vakantieperiodes. Ook op brugdagen staan er steeds collega’s ter beschikking.

U kan ons bereiken:

  • Maandag – donderdag: 8:00 - 16:30 uur
  • Vrijdag: 8:00 - 15:30 uur

Bovendien hebben we na sluitingstijd, tijdens weekends en op feestdagen een extern callcenter dat uw telefoons met plezier beantwoordt en uw boodschap noteert. Zij sturen ons uw bericht de volgende werkdag ’s morgens vroeg door zodat wij u die dag zo snel mogelijk kunnen verder helpen.

Elke medewerker is gespecialiseerd in een aantal producten, het is dan ook van belang dat u het juiste nummer of e-mail adres kiest om uw vraag te stellen. Op deze manier kunnen zij u de beste service bieden.

Heeft u vragen over garantie, herstellingen of de installatie van uw producten? Onze technische dienst helpt u met plezier verder! U kan ons bereiken op het gratis nummer 0800 76 998 of mailen naar info.tech@arseus-medical.be. Vanuit het buitenland is onze technische dienst bereikbaar op het nummer + 32 (0)3 830 73 00